Who is Safira Nys?


Currently a student who learns about English and Education at a campus in Bandung. She writes, she cooks, she eats, she draws, she does a little bit of everything. But one thing she does much more than the others, is writing. Former intern/content writer at Trivia.id.

Disclaimer: Everything I wrote here is truly based on my personal opinion, experience, and thoughts―even if a brand paid me to write about their products. And if you want me to write for you about things, just contact me!

Links:
Contacts:
  •  E-mail   : shaacchan@yahoo.co.id
  • LINE      : available by request

12 comments:

  1. Haloo salam kenal.. saya fatah dari bandung.. blog nya keren.. salut..

    ReplyDelete
  2. woww keren juga artikelnya :)
    Selamat berkarya yah :)

    ReplyDelete
  3. Neng safira minta id line nya dong? boleh? hhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coba cek di inbox hangot-nya ya, kak Wida ^^

      Delete
  4. Halo, safira. Boleh bagi id line nya nggak? Pengen belajar banyak nih dari kamu hehehe...

    ReplyDelete
  5. Hallo Ka Safira!
    Keren banget deh blog nya, aku juga mau belajar dong. Minta ID Line nya dong Ka. Aku baru punya blog nih bekas tugas aku ini blognya jadi sayang kalau ga di pake. Kirim Id Line nya ya ka ke info@willymr.web.id :D

    ReplyDelete
  6. Hello safyra... keren banget blognya.. bisa nanti diskusi guys..

    ReplyDelete
  7. Salam kenal .. Ngeblognya sudah dari lama ya .. Semangat terus nulisnya

    ReplyDelete
  8. Kak firaaa, aku ingin belajar banyak dari mu. Boleh minta ID Line nya?

    ReplyDelete

COPYRIGHT © 2017 · SAFIRA NYS | THEME BY RUMAH ES